loader

50 de ani METRO Cash & Carry

2014 este anul in care METRO Cash & Carry aniverseaza 50 de ani de la infiintare, fiind un an de exceptie, plin de evenimente si promotii organizate pentru clienti, parteneri si angajati, de catre jucatorul numarul 1 in lume din domeniul cash & carry. Numeroasele si diversele activitati care marcheaza cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebreaza afacerile independente

„Pentru noi, 50 de ani de METRO Cash & Carry este atat un motiv de sarbatoare, cat ?i un imbold pentru viitor,”afirma Olaf Koch, Chairman of the Management Board METRO AG ?i CEO al METRO Cash & Carry. Ne-am propus sa extindem rezultatele bune obtinute in numeroase sectoare ale activitatii noastre, nu doar sa le consolidam.”Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri ?i concentrarea puternica pe servicii sunt semne distinctive pe care METRO Cash & Carry le imparte cu clientii sai, precum ?i valorile pe care se bazeaza succesul comun.

 

METRO, partenerul preferat al antreprenorilor

Odata cu aniversarea a 50 de ani de activitate, METRO Cash & Carry i?i prezinta noua pozitionare: parteneriatele bazate pe incredere ?i incheiate pe termen lung cu clientii, angajatii, partenerii ?i furnizorii companiei constituie baza succesului sau in viitor. Aceasta  noua abordare, „YOU & METRO”, subliniaza  pozitionarea noastra ?i reprezinta o parte integranta a campaniei de imagine METRO. Mai multe informatii pot fi regasite pe site-ul METRO GROUP. „Dorim sa fim cel mai bun partener pentru afacerile independente”,explica Olaf Koch. “Aceasta este tinta pe care ne-am propus-o, precum ?i reperul la care ne vom raporta ?i in viitor.”

 

„Succesul nostru este, de fapt, succesul clientilor no?tri. Poate mai mult decat orice alt sector din domeniul comertului modern, cash & carry este segmentul relatiilor profesionale ?i al increderii. Tocmai de aceea, noua pozitionare continua de fapt initiativele companiei, derulate inca de la infiintare, pentru a fi mai aproape de clientii METRO”, a declarat Gilles Roudy, Director General al METRO Cash & Carry Romania. „Subliniem totodata atentia constanta pentru activitatea business-urilor independente din Romania, fie ca vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate in proces de

dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare. Ne bucuram sa adoptam aceasta noua abordare YOU&METRO ?i sa ne concentram toate eforturile pentru a deveni partenerii preferati ai antreprenorilor”,a adaugat Gilles Roudy.

 

De la un magazin in Mülheim, Germania, la un lant international

În ultimii 50 de ani, METRO Cash & Carry a jucat un rol esential in evolutia industriei comertuluicash & carry. Primul magazin al companiei a fost deschis in Mülheim an der Ruhr (Germania), in data de 27 octombrie 1964. Conceptul de cash & carry a atras rapid interesul tuturor atat in Germania, cat ?i in alte tari, patru ani mai tarziu compania incepand sa se extinda ?i in restul Europei. Acest lucru a fost posibil datorita caracteristicilor distinctive ale noului concept cash & carry: disponibilitatea crescuta a produselor, capacitatea de a transfera acest format de magazin peste hotare, precum ?i dezvoltarea rapida a unui sistem performant de logistica ?i de gestionare a marfii. Totodata, a fost utilizata intens tehnologia informationala pentru a asigura o gestionare eficienta a activitatii. METRO Cash & Carry a mai adaugat o piatra de temelie in 2009, cand a introdus serviciul de livrari in Germania, in prezent disponibil in toata lumea. Astazi, METRO Cash & Carry are peste 750 de magazine, in 29 de tari, ?i un numar de aproximativ 120.000 de angajati. În anul financiar scurt 2013, derulat din ianuarie pana in septembrie, divizia cash&carry a generat vanzari in valoare de 31 miliarde Euro.

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL