loader
250.000 Euro finantare pentru solutia de automatizare e-commerce a startup-ului Ecap

250.000 Euro finantare pentru solutia de automatizare e-commerce a startup-ului Ecap

Ecap, o solutie completa de e-commerce automation, a primit 250.000 Euro finantare pentru dezvoltarea de noi functionalitati

• Solutie completa de automatizare de la inregistrarea produselor, contabilitate si gestiune pana la livrare, care reduce cu 90% timpul de management operational al produselor si comenzilor din magazinele online

• Peste 650.000 de comenzi si 13 milioane de Euro tranzactii intr-un an

• Cifra de afaceri estimata pentru 2022- 100.000 Euro, respectiv 500.000 Euro pentru 2023

• Dezvoltare internationala, pentru 2022-2023, prin integrari cu market-place-uri internationale si depozite externalizate

• Investitia, sustinuta de primul client al platformei, pentru adaugarea de noi functionalitati si rebranding

Ecap, o solutie completa de e-commerce automation, a primit 250.000 Euro finantare pentru dezvoltarea de noi functionalitati, sustinerea unei campanii de testare gratuita pe o perioada de trei luni si pentru rebranding. Ecap ajuta detinatorii de magazine online sa automatizeze operatiuni si procese interne pe intreg lantul, de la achizitia si importul produselor, pana la inregistrarea facturilor in programele de contabilitate, managementul stocurilor si generarea AWB-urilor pentru curieri. Ecap faciliteaza si extinderea plajei de target in afara site-ului propriu contribuind pe ansamblu cu aproximativ 90% la reducerea timpului de administrare al magazinelor online cat si la largirea bazei de clienti si promovarea produselor.

Pana la ora actuala, prin platforma Ecap clientii au publicat peste 500.000 de produse, au procesat peste 650.000 de comenzi, au generat peste 700.000 de AWB-uri, depasind astfel o valoare totala a produselor tranzactionate de 13 milioane de Euro.

Veniturile estimate ale Ecap, pentru 2022, sunt de 100.000 de Euro, cu o tinta de 500.000 Euro in 2023. Prognoza se bazeaza pe un scenariu realist, de crestere a numarului de clienti de la 12 la 30, a numarului mediu de comenzi procesate la aproximativ 80.000 lunar si la o crestere a comenzilor clientilor existenti de peste 5%, lunar.

Finantarea de 250.000 de Euro pentru adaugarea de noi functionalitati, rebranding si sustinerea ofertei de testare pentru pana la trei luni a fost asigurata de primul client al solutiei, TopStrong. Cei doi co-fondatori, Adrian Gafita si Andrei Mititiuc, au testat solutia in cadrul companiei, in ultimii 4 ani. Cu ajutorul acesteia, TopStrong a ajuns la peste 10.000 de comenzi pe luna si o crestere de 5 ori a cifrei de afaceri.

In ultimele 12 luni, echipa Ecap, formata din 10 persoane, a adaugat noi functionalitati care acopera toate nevoile proprietarilor de magazine online, in procesul de vanzare, administrare, livrare si promovare a produselor.

Am incercat in acest an, in care ne-am concentrat pe dezvoltarea ofertei, sa acoperim toate nevoile din piata pe zona de e-commerce automation, asta pentru ca primeam din partea clientilor nostri diverse solicitari prin care intelegeam ca sunt inca multe parti neacoperite. De exemplu, ni s-a cerut sa includem in platforma o functionalitate care sa permita actualizarea preturilor din marketplace-uri in functie de concurenta. Am avut in vedere si sa pastram solutia GDPR-guaranteed, astfel incat integrarile sa nu genereze probleme adiacente clientilor nostri. Oferta noastra de preturi a fost gandita si ea in baza unul model de calcul custom, astfel incat orice antreprenor, chit ca are un start-up sau o afacere cu volum mare, sa aleaga optiunea de plata cea mai avantajoasa pentru afacerea sa”, sustine Adrian Sfichi, CEO si co-founder al Ecap.

In momentul actual, Ecap acopera cele mai multe integrari cu programe ERP romanesti de pe piata, platforme de e-commerce, platforme de tip marketplace, platforme de curierat, feed-uri de stocuri, feed-uri de produse sau solutii de fulfillment. Timpul de integrare pentru orice platforma noua propusa de clienti este de aproximativ 2-3 saptamani.

Ecap a finalizat in aceasta perioada si noul branding si noul site: www.ecap.ro, realizate de agentia de B2B marketing, Focal Hive.

Pentru 2023, echipa Ecap isi propune sa dezvolte si mai multe integrari cu depozite externalizate, astfel incat marfurile sa ajunga rapid la clientii finali, in costuri cat mai reduse. De asemenea, Ecap isi propune integrarea cu cat mai multe marketplace-uri internationale, cum ar fi eBay sau Amazon, dar si a altor sisteme ERP care sa raspunda solicitarilor din piata. Tot in obiectivele de dezvoltare pentru 2022-2023 este inclusa si realizarea unui catalog de firme in sistem drop-shipping la care clientii Ecap sa se poata conecta direct din platforma, avand, astfel, intregul lant de aprovizionare automatizat.

Despre Ecap

Ecap este o solutie de automatizare a activitatilor de e-commerce care acopera tot procesul de la importul de produse, inregistrarea si prezentarea lor, la exportul catre marketplace-uri locale si internationale, pana la livrare si inregistrarea operatiunilor contabile si de gestiune. Solutia a fost dezvoltata pentru piata de e-commerce, incepand din anul 2021, dupa o implementare initiala, ca solutie interna, dezvoltata si testata pentru unul dintre clienti, TopStrong, timp de 4 ani.

Autori

foto
ECAP SOLUTIONS SRL