Q: Peisajul economic prezinta diverse provocari globale. Cum face fata Renault acestor provocari in regiunea SEE, si in special in Romania?
Doamna Cecilia Tudor: Tranzitia catre mobilitatea electrica reprezinta atat o provocare, cat si o oportunitate. Industria auto este intoarsa pe dos, mai ales cand vine vorba de motoare. Nevoia de consum redus de carburant si emisii de CO2 mai scazute, standardele tot mai stricte impotriva poluarii si noile asteptari ale consumatorilor fac electrificarea esentiala. Dupa ce a stabilit ritmul cu vehiculele electrice (EV-uri), Renault isi imbogateste gama cu un pachet de hibridizare E-TECH care ramane fidel formei: eficient, accesibil si plasat in centrul pietei cu vehicule best-seller. Scopul este de a face experienta si bucuria condusului vehiculelor electrice larg accesibile, intr-un moment in care clientii fac alegeri din ce in ce mai practice, inteligente, bine gandite si rationale.
Dezvoltarea pietei vehiculelor electrice nu poate avea loc fara o crestere masiva a infrastructurii necesare de reincarcare si alimentare cu electricitate regenerabila. Obiectivele ambitioase pentru infrastructura sunt necesare, dar si incentivelor pentru consumatori. Toate aceste factori vor impacta atat afacerea noastra, cat si partenerii nostri, generand o deschidere mai mare catre sinergii, colaborari si preocupare pentru calitatea produselor si serviciilor pe care le punem la dispozitia clientilor nostri.
Aici puteti citi interviul complet cu Cecilia Tudor, Managing Director, Renault South Eastern Europe.
Gasiti interviul complet si in documentul de mai jos: