loader
Inoveaza sau mori

Inoveaza sau mori

Hans Dewaele, vice-presedinte si director general la Procter & Gamble Balcani: Consumatorii au devenit mai sofisticati si mai bine informati. Ei cer companiilor sa vina cu noi produse si servicii intr-un ritm mult mai rapid decat cu doua decenii in urma. - de Magda Munteanu, jurnalist si fotograf independent

I: A fi inovator nu inseamna a inventa. Inseamna a fi deschis spre a-ti adapta modelul de business la un mediu in schimbare. Care este "limba inovatiei", in opinia dumneavoastra?

 

Hans Dewaele: Inovarea are multe aspecte. Primul care vine in minte tuturor este acela de noutate. Dar aceasta este cea mai rara inovatie. Acest tip de inovatie nu se intampla des, fie in industria noastra sau in alte industrii. Un iPhone nu este o inovatie, este o evolutie. Alte telefoane au venit inainte in termeni de telefoane inteligente, dar iPhone-ul a dus-o la nivelul urmator. iPad este, de asemenea, o evolutie a telefonului, facandu-l mai mare.

 

Puteti citi intregul interviu in limba engleza, aici.

Autori

foto
PROCTER & GAMBLE MARKETING ROMANIA SRL