loader
Romanii au cumparat online cu 30% mai multa mobila, in aceasta toamna decat in 2018 (analiza)

Romanii au cumparat online cu 30% mai multa mobila, in aceasta toamna decat in 2018 (analiza)

In aceasta toamna, valoarea medie a cosului de cumparaturi online a ajuns la 105 euro, informeaza AGERPRES

Vanzarile online de mobila s-au majorat, in aceasta toamna, in Romania, cu 30% fata de datele inregistrate in 2018, valoarea medie a unei achizitii fiind de 105 euro, arata rezultatele unei analize publicate, luni, de catre principalul retailer online din industria home & deco din Romania.

Conform cercetarii Vivre, din totalul produselor care au ajuns in casele romanilor acest an, 40% au fost articole de mobilier, 20% textile, 12% accesorii pentru bucatarie si baie, 10% decoratiuni de interior, 10% articole lifestyle si 8% corpuri de iluminat.

"In aceasta toamna, valoarea medie a cosului de cumparaturi a ajuns la 105 euro. Printre cele mai populare categorii se numara mobilierul, textilele si corpurile de iluminat. Pentru sezonul de varf am negociat conditii speciale cu furnizori din tari precum Spania, Anglia, Portugalia, Germania, si am imbunatatit pricing-ul la produsele care au performat cel mai bine", afirma Andrei Stanescu, chief commercial officer Vivre.

Retailerul online de mobilier demareaza, in perioada 22 - 28 octombrie, campania "The Great Sale" cu reduceri de pana la 70% la produse, precum canapele extensibile, scaune de bucatarie, covoare (de la 49 lei), lenjerii de pat din bumbac, cosmetice, dar si seturi de bijuterii. Campania va fi disponibila simultan in toate cele noua tari in care Vivre este prezent, respectiv Romania, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croatia, Polonia si Grecia.

Vivre este retailer online in industria home & deco, fondat in anul 2012. Retailerul are o oferta permanenta de peste 200.000 de produse de mobilier, decoratiuni, textile si accesorii colectate de la producatori din toata lumea, si un istoric de peste 3.5 milioane de comenzi livrate cu succes.

Dintre cele noua piete in care compania activeaza, Romania genereaza aproximativ 30% din totalul vanzarilor.

AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivascu)

Autori

foto
AGENTIA NATIONALA DE PRESA AGERPRES