loader

2016 a adus o scadere in activitatea de pe piata neagra si o crestere a competitiei loiale

Un efect foarte important al scaderii TVA-ului a fost imbunatatirea calitatii in ceea ce priveste alegerile consumatorilor.

1. Romania se indreapta spre o crestere economica anuala de 4% la sfarsitul anului 2016. Care sunt perspectivele de crestere in 2016 si 2017 pentru Caroli Foods Group?


In 2016, am continuat sa ne consolidam cresterea, precum si pozitia de lideri ai pietei, avand ambitia de a raspunde in permanenta nevoilor consumatorilor nostri si continuand astfel sa fim prima lor alegere. Cresterea inregistrata in acest an a fost obtinuta prin adaptarea la tendintele cheie din piata si la context. Rata scazuta a TVA-ului, precum si contextul economic au determinat cresterea consumului local, iar Caroli Foods Group a raspuns la aceste tendinte prin adaptarea ofertei de produse in mod corespunzator. In plus, studiile noastre au aratat ca romanii sunt din ce in ce mai preocupati de bunastarea lor si cauta cu mai mare atentie retete de calitate si ingrediente naturale. Noi anticipasem aceasta tendinta cu mult timp in urma; in consecinta, strategia noastra de dezvoltare a produselor a inclus o atentie sporita pentru produse de calitate inca dinainte ca acest trend sa apara pe piata.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici.
  

Autori

foto
CAROLI FOODS GROUP SRL