loader

Business Digest

Articole

Valoria lanseaza o noua editie a studiului ”Barometrul centrarii pe client in companiile din Romania”

72% considera cunoasterea nevoilor clientilor ca fiind principala valoare care sustine centrarea pe client…

Barometru EY: Incertitudinile fiscale si legislative din ultimul an au afectat planurile de investitii pentru 57% din companiile din Romania

94% dintre oamenii de afaceri chestionati se declara in continuare ingrijorati in ceea ce…

Recrutarea si pastrarea angajatilor pregatiti pentru economia digitala devin tot mai mult factori critici pentru cresterea economica in Europa

Economia digitala va fi principalul motor care va stimula cresterea in Europa in anii…

Consiliul consultativ, o oportunitate de crestere pentru antreprenori

In Romania abordarea unui subiect precum consiliul consultativ (Board of Advisors) nu este simpla.…

Companiile din industria de media si divertisment trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z ca sa se mentina competitive in contextul demografic in schimbare

Generatiile mai in varsta sunt din ce in ce mai indemanatice tehnic si vor…

Alex Milcev, EY: Nevoia de predictibilitate fiscala ramane un aspect critic si in 2019

Managementul riscurilor devine o prioritate in domeniul preturilor de transfer

Deloitte: Piata de fuziuni si achizitii va insuma in jur de 100 de tranzactii in 2019, iar tranzactiile cu credite neperformante vor continua sa scada

Cele mai dinamice sectoare pe piata de fuziuni si achizitii in 2019 vor fi…

Raport SAP: Utilizatorii marilor platforme de continut se bazeaza din ce in ce mai mult pe recomandarile primite de la acestea

Procentul produselor si serviciilor achizitionate pe baza recomandarilor algoritmilor AI este in continua crestere.

Virtualizarea cumparaturilor in Romania

Propagarea internetului si a magazinelor online au modificat comportamentele de consum.

Studiu Deloitte: Coplesiti de volumul mare de date, dar cu prea putine perspective

Inceputul calatoriei retelei digitale de aprovizionare cu sistemele mostenite

Companiile orientate catre consumatori risca sa-si piarda relevanta in lipsa unor planuri indraznete de transformare

Companiile trebuie sa treaca de la protejarea modelului traditional la construirea viitorului lor business.