loader

DIGITALIZAREA - TREND sau TSUNAMI in marketing si vanzari ? - Bucuresti, 2016

DIGITALIZAREA - TREND sau TSUNAMI in marketing si vanzari ? - Bucuresti, 2016
  • 8 Nov 2016
  • Radisson Blu, Calea Victoriei 63, Sector 1, Bucuresti
  • Diana Babei, 021.317.03.90

Prezentare

    Digitalizarea patrunde permanent in viata noastra privata dar si in cea profesionala. Adoptia noilor tehnologii, instrumente si aplicatii este puternic disruptiva, cu impact imediat in activitatea tuturor companiilor.

    Impactul, in general benefic, este devastator in anumite activitati sau chiar industrii care fie nu se adapteaza la timp, fie ignora ritmul accentuat al transformarii.

    DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami in marketing si vanzari? isi propune sa provoace o dezbatere si sa aduca raspunsuri  privind impactul procesului de digitalizare pentru doua dintre cele mai importante activitati ale companiilor, foarte strans legate intre ele – VANZARILE si MARKETINGUL.

Beneficii participanti

Descoperi
    • Alternative de comunicare pentru un nou model de relatie cu clientul
    • Fuziunea dintre online si offline
    • Care sunt aplicatiile care ajuta la cresterea vanzarilor?
    • Tendinte si strategii inovatoare in Marketingul Digital
Format interactiv
    • Workshopuri aplicate
    • Networking
    • Intalniri 1-la-1 cu speakerii conferintei
    • Oportunitati de afaceri cu lideri digitali 
Cine sunt vorbitorii?
    • CEO, CMO, Directori de Marketing si Directori de Vanzari
    • Specialisti din zona vanzarilor digitale, content marketing si social commerce
    • Furnizori de solutii digitale pentru cresterea vazarilor si eficientizarea marketingului

Speakeri

foto
ELENA BADEA

foto
LAURENTIU DUMITRESCU

foto
ELENA IORDACHE

foto
DEMIS GHINDEANU

foto
IULIA LAZEA

foto
ALEXANDRU URSU

foto
DUMITRU ION

foto
MIHAI STANESCU

Moderator

foto
ELENA BADEA

Agenda

Clientul traditional se transforma in clientul “DIGITAL", permanent conectat si avand la dispozitie informatii complete, usor de accesat.

Aceasta evolutie determina schimbari importante in Marketing si Branding, iata de ce conferinta va aduce in prim-plan:

  • Tendinte si strategii inovatoare in Marketingul Digital
  • Alternative de comunicare pentru un nou model de relatie cu clientul
  • Advocacy marketing si modalitati de implicare a clientilor in consolidarea imaginii de brand
  • Content marketing sau authentic marketing ca instrumente de fidelizare
  • Cum construim si mentinem controlul brandului in zona social-media
  • Analytics – Cine sunt clientii? Cum cauta? Cum cumpara?

Diversificarea si digitalizarea canalelor de comunicare si interactiune cu clientul, transforma permanent si definitiv procesul de vanzare.

Astfel, la conferinta vor fi abordate subiecte relevante, precum:

  • Calea catre noul client – Care sunt tendintele inovative?
  • Digital, Data, Fidelizare – Cum actioneaza acesti vectori ai transformarii?
  • Fuziunea dintre online si offline – Ce este nou in omnichanel?
  • De la "big data" la "smart data“ – Care sunt aplicatiile care ajuta la cresterea vanzarilor?
  • Lead generation – Care este mixul eficient dintre canalele clasice si digital?
  • Studiu de caz - Un ecosistem digital, MyGeorge.

Parteneri

Organizator

DoingBusiness

Parteneri

Horvath & Partners
Brinel
Sales Force
Kompass
marks
RoCoach
Sfera Business
Real Romanesc

Parteneri Media

Buzz Camp
Inspire Group
Invest Club
ManPress
EvenimenteBiz
Editura Amaltea
IAA
AGERPRES
Saptamana Financiara
Buzz Job
Jurnalul de Afaceri
Transilvania Business
Manager Express
Forbes
Romanian Business Exchange
PR Box
Spatiul Construit
Cariere
Calendar Evenimente