Digitalizarea patrunde permanent in viata noastra privata dar si in cea profesionala. Adoptia noilor tehnologii, instrumente si aplicatii este puternic disruptiva, cu impact imediat in activitatea tuturor companiilor.
Impactul, in general benefic, este devastator in anumite activitati sau chiar industrii care fie nu se adapteaza la timp, fie ignora ritmul accentuat al transformarii.
DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami in marketing si vanzari? isi propune sa provoace o dezbatere si sa aduca raspunsuri privind impactul procesului de digitalizare pentru doua dintre cele mai importante activitati ale companiilor, foarte strans legate intre ele – VANZARILE si MARKETINGUL.
Clientul traditional se transforma in clientul “DIGITAL", permanent conectat si avand la dispozitie informatii complete, usor de accesat.
Aceasta evolutie determina schimbari importante in Marketing si Branding, iata de ce conferinta va aduce in prim-plan:
Diversificarea si digitalizarea canalelor de comunicare si interactiune cu clientul, transforma permanent si definitiv procesul de vanzare.
Astfel, la conferinta vor fi abordate subiecte relevante, precum: