loader
Stabilitatea si Predictibilitatea Elementele de care au nevoie liderii celor mai mari companii din Romania prezenti la ‚CEO Conference – Shaping the future’,  evenimentul anual de referinta pentru eli

Stabilitatea si Predictibilitatea Elementele de care au nevoie liderii celor mai mari companii din Romania prezenti la ‚CEO Conference – Shaping the future’, evenimentul anual de referinta pentru eli

Peste 200 de top executivi, antreprenori si oameni de afaceri au participat vineri, 17 noiembrie 2017 la CEO Conference - Shaping the future - intalnirea anuala a liderilor celor mai mari companii din Romania, organizata de Doingbusiness.ro impreuna cu EY Romania.

,,CEO Conference reprezinta o platforma deschisa pentru dezbateri si relationare de afaceri, in care participantii se intalnesc si discuta despre factorii care contureaza mediul de afaceri acum, tendintele din economia locala si globala, motoarele cresterii economice si oportunitatile din perspectiva experientei si identificarii de noi piete’’ a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,Anul acesta ne-am concentrat pe provocarile managementului strategic, pe rolul sefilor de companii ca lideri in promovarea inovarii dar si pe provocarile cotidiene intr-un mediu economic volatil din punct de vedere legislativ sau fiscal in care a devenit normalitate ca foarte improbabilul sa se intample’’, a adaugat acesta.

 

,,Stabilitatea si predictibilitatea’’ a raspuns Mariana Gheorghe - CEO OMV Petrom la intrebarea adresata in cadrul Conferintei - care este cea mai mare provocare a mediului economic pentru anul 2018. Opinia CEO-ului este impartasita si de antreprenorul Florin Talpes - fondator si CEO al BitDefender:

 

,,Cred ca principala vreme rea pe care o vedem e legata de lipsa de predictibilitate. De faptul ca nu vedem ce se va intampla si mai mult, suntem ingrijorati ca aceasta furtuna de schimbari fiscale care au un impact, un cost asupra noastra si ne obliga ori sa revizuim salarii, ori investitii, ori echipe intregi, nu s-a terminat. Nu vedem care sunt ratiunile din spate, nu vedem comunicare cu noi. Normal pentru noi inseamna un sistem de taxe stabil. Noi nu vrem taxe mai mici, noi vrem un sistem de taxe stabil, preferam sa stim ce se va intampla’’, a declarat Florin Talpes.

 

,,In momentul de fata, bugetul pe anul 2018 nu este inchis pe deficit de 3%. Practic vor mai fi surprize si cred ca trebuie sa ne asteptam la surprize din pacate probabil neplacute. Ecuatia bugetului este foarte complicata si cred ca efectele vor fi importante si pentru mediul de afaceri’’, a declarat Ionut Dumitru – Chief Economist, Raiffeisen Bank.

 

Prima sesiune a CEO Conference a fost axata pe identificarea tendintelor majore si a impactului lor asupra celor mai mari companii din economie. Sesiunea a fost moderata de Bogdan Ion - Country Managing Partner EY Romania si a pus in dezbatere provocarile managementului strategic avandu-i ca panelisti pe Mariana Gheorghe - CEO OMV Petrom, Ionut Dumitru – Chief Economist Raiffeisen Bank, Omer Tetik - CEO Banca Transilvania, Florin Talpes - fondator si CEO Bitdefender, Virgil Soncutean - CEO Allianz Tiriac Asigurari si Fady Chreih - CEO Regina Maria.


,,Ca provocare pentru managementul strategic identific predictibilitatea mediului economic - aceasta este o constanta’’, a declarat Virgil Soncutean - CEO Allianz Tiriac Asigurari. ,,Mai mult decat atat, stim ca frecventa crizelor este in crestere, deci stim ca ciclurile economice se scurteaza, iar din perspectiva companiilor, rezilienta este capacitatea esentiala de supravietuire, pentru ca aceasta arata cat de mult putem absorbi socuri externe si sa dezvoltam business-ul mai departe’’, a mai declarat Soncutean.

 

,,Managementul strategic se refera la cum navighezi in impredictibilitatea atat fiscala cat si legislativa, si in acelasi timp cum te bucuri de cresterea economica din Romania care este o crestere economica puternica. Sa nu ignoram aceasta crestere si cred ca trebuie sa ne bucuram de ea.’’, a sustinut Fady Creih - CEO Regina Maria.

 

Cea de-a doua sesiune a CEO Conference a fost moderata de jurnalistul Radu Soviani si s-a concentrat pe regandirea modelelor de afaceri si reinventarea avantajelor competitive ale companiilor in contextul noii realitati, avandu-i ca invitati pe Bogdan Popescu - Director Operatiuni Microsoft Romania, Marius Persinaru - CEO Schneider Electric, Gabriel Andronescu - Country General Manager CHEP Romania, Carmen Nita - Managing Director TMF Group, Razvan Ionescu - Director Marketing Segment Business Telekom si Dumitru Ion - CEO Doingbusiness.ro & Kompass Romania.

 

 

,,Cel mai important lucru pentru cei care ocupa pozitia de CEO este sa stea alerti in raport cu inovatia. Sa fie deschisi ca lucrurile se pot face altfel azi, exista tehnologie peste tot si tehnologia a devenit foarte accesibila. Oportunitatile exista, trebuie sa fim foarte atenti la ele’’, a declarat Razvan Ionescu - Telekom Romania

 

,,Primul mesaj pe care vreau sa il transmit este ca lumea e din ce in ce mai mica - si ma refer aici la accesul la informatie’’, a sustinut Marius Persinaru - Country President Romania&Moldova Schneider Electric. ,,Orice se intampla, oriunde pe glob in ceea ce priveste orice aspect al vietii economice si sociale ajunge in alta parte pe glob foarte rapid. Ganditi-va ce inseamna acest lucru pentru competitivitate’’, a adaugat Persinaru. ,,Ganditi-va la inovare nu numai din punct de vedere al produselor, dar mai ales din punctul de vedere al culturii de organizatie’’, a transmis Presedintele Schneider Electric participantilor la eveniment.

 

In cea de-a treia sesiune, Mihai Stanescu - Executive Coach, RoCoach, a raspuns la intrebarea de ce consiliile de administratie competente pot esua si a identificat 10 surse ale esecului, prezentand si strategiile pentru ca membrii Consiliilor de Administratie sa devina mai performanti.

 

In cadrul CEO Conference a fost lansata si publicatia ,,Major Companies of Romania 2017’’ - cel mai complet instrument disponibil pe piata din Romania pentru evaluarea mediului de afaceri national atat ca intreg cat si sectorial. Publicatia include interviuri cu manageri si antreprenori care au dovedit excelenta prin modul in care au initiat, au derulat si fac afaceri in Romania.

 

Partenerii evenimentului au fost Telekom Romania, Allianz Tiriac, Medlife, CHEP Romania, Schneider Electric, Microsoft Romania, TMF Group, RoCoach, Kompass Romania, HL Display. Sponsori ai evenimentului au fost Ines Group, Immofinanz, Regatta, iar expozanti – Docentris.

 

Au sustinut CEO Conference, ca parteneri media, Agerpres, Transilvania Business, ziare.com, Cariere, Business24, Calendar Evenimente, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, spatiulconstruit.ro, Manpres.


 

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL