loader

UNITED MEDIA CORPORATION SRL

Interviuri

Inovatia si rentabilitatea investitiei: frontierele finale in marketing?

Interviu cu Dan Cirstea, Managing Partner, United Media

Prezentare

UNITED. MARKETING PARTNERExcelenta nu este o virtute, este o obisnuinta!Inspirat de Aristotel, acesta este motto-ul United care se traduce in viata de zi de zi prin a executa excelent orice proiect, oricat de mic ar fi el.Clientii nostri ne apreciaza (spun ei) pentru rezultate, creativitate, intelegerea business-ului lor si calitatea consultantei oferite, flexibilitatea cu care raspundem cerintelor tehnice si de raportare, seriozitatea cu care ne respectam promisiunile tehnice si bugetare, dar si deadline-urile, viteza, proactivitatea si atitudinea pozitiva a echipei.Angajatii apreciaza la United (spun ei): calitatea proiectelor si clientilor pentru care lucreaza, calitatea profesionala si umana a echipei, atmosfera de familie si de sprijin reciproc, oportunitatile de invatare, libertatea de exprimare a ideilor si initiativelor, corectitudinea relatiilor si viziunea de termen lung, dar si... petrecerile.Infiintata in 2000 si cu peste 3500 proiecte si campanii de comunicare pentru companii locale si multinationale, precum si organizatii guvernamentale sau non-profit, United este una dintre cele mai importante agentii de publicitate full-service din Romania. United este unul dintre liderii in marketingul centrelor comerciale si retailului, real-estate, turism, FMCG, servicii financiare si B2B.Serviciile United includ: consultanta in marketing, creatie, relatii publice, branding, productie, organizare evenimente B2B si B2C, planificare si cumparare media.Clientii vin catre United in principal pentru ca:1. Au Proiecte Strategice - proiecte care prezinta riscuri interne sau externe, ca de exemplu lansari de marci sau produse, evenimente cu clienti strategici sau autoritati, crize de imagine, proiecte care rezulta din schimbarea a strategiei de business sau marketing (repozitionari, rebranding-uri, constructia coerentei de marca, campanii de vanzari agresive, constructia sistemului de marketing si PR bazat pe KPI, etc.).2. Au constrangeri de buget - obiectivele cresc, insa bugetele stagneaza sau obiectivele se mentin mari, insa bugetele scad.3. Timpul este scurt - o campanie, un proiect care trebuie sa fie pregatit in cel mai scurt timp si la un nivel ridicat calitativ.United a elaborat pentru clientii sai un sistem complex de masurare a rezultatelor PR-ului, pe baza unor Indicatori de Performanta Agregati. Mai mult, United poate construi programe de PR bazate pe predictii foarte precise cu privire la principalii indicatori de performanta, urmare a aplicarii lui de catre agentie de-a lungul a peste 6 ani. Astfel, masurareaROI-ului devine posibila!La United credem ca marketingul si branding-ul sunt motoare ale profitabilitatii, astfel ca am dezvoltat 3D Bransense. Acesta este o metoda de branding proprie, pe baza careia lucram strategiile de brand - atat pentru brand-uri noi, cat si pentru repozitionarile sau rebranding-ul marcilor existente. Aceste strategii de brand stau la baza dezvoltarilor ulterioare, atat la nivelul design-ului si retoricii de brand, ca si la nivelul implementarilor tactice: publicitate, relatii publice, evenimente, etc.Pentru mall-uri si centre comerciale, United a dezvoltat o alta metodologie strategica proprie: Mallketing. Aceasta combina 4 perspective de performanta fundamentale pentru strategia de afaceri si marketing, in vederea cresterii profitabilitatii, si anume: Traficul, Relatiile, Brandul si Financiarul.Rezultate si premiere: Brandsense, metoda de branding; Mallketing, metoda de marketing strategic pentru mall-uri; peste 50 de lansari de brand si Mari Deschideri (peste 230.000 de vizitatori in primul weekend la Maritimo Shopping Center Constanta); prima campanie de CSR pentru Olimpicii la matematica (Medicover, Volvo); 1 nominalizare la premiile EFFIE (Konica Minolta); campanii strategice de PR cu 100% media coverage pozitiv; mai multe brand-uri care au devenit lider de categorie in coverage-ul online (Bucuresti Mall, Maritimo, Finexpert); o promotie de 3 zile cu peste 35.000 de participanti; mall-ul cu cea mai rapida crestere pe Facebook (9000 de like-uri in prima luna); prima proiectie de 3D mapping indoor din Romania; primul Festival International de Film organizat de o agentie (2015).Ce cautam noi la clienti si parteneri? Viziune de termen lung in constructia de marketing si brand, angajament pentru rezultate, soliditate financiara si respect pentru calitate.Din portofoliul United fac parte: AFI Cotroceni (strategie brand, strategie PR), Aedificia Carpati, Alfredo Foods, Ana Hotels (crisis management), Anchor Grup, Bucuresti Mall si Plaza Romania (marketing, publicitate, PR pe durata renovarii), Autoritati guvernamentale romane sau straine (Egyptian Tourism Authority, PR, Evenimente), Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica (Bucuresti), Carpatica Asig (PR, Creatie, Media, Crisis Management), Cetelem (PR), Clubul Presei Economice (Bucuresti), Colliers, Christian Tour (PR), Banca CR Firenze (Creatie), Finexpert (Branding, Creatie, PR, Events), Futureal, Fundatia Sfanta Irina (branding, publicitate, fundraising), Glaxo (branding, publicitate), GTC, Grupo Lar, Hercesa, Hoffmann La Roche (publicitate, PR), Hotel Cismigiu, Hotel Parc, Immofinanz/Maritimo Shopping Center (Constanta) (lansare mall, strategie, evenimente), International House, Iris Titan Shopping Center, Jacuzzi (Milano), JLL, JW Marriott (branding, lansare, publicitate), Konica Minolta, Medicover, MSD, New Century Holdings NCH (branding, publicitate), Nova Park Mall (Gorzow, Polonia), P3 Logistic Parks, Parklake, Portland Trust, Raiffeisenbank (PR), Restaurante Spartan, Sonae Sierra, Sun Plaza (PR), Unilever (publicitate, branding pentru Knorr), Vodafone (Evenimente), World Class (publicitate), s.a.

Informatii generale

CUI: 12797530
REG.COM: J40/2619/2000
COD CAEN: (7311) Activitati ale agentiilor de publicitate

Contact

  • Adresa: Strada Dr. Florea Teodorescu, Nr. 2, SECTOR 5, BUCURESTI

Linkuri externe

Ultimele date financiare

2022
TURNOVER : 486.945 (RON)
PROFIT LOSS : 132.801 (RON)
EMPLOYEES : 2
2019
TURNOVER : 714.849 (RON)
PROFIT LOSS : 280.263 (RON)
EMPLOYEES : 2
2018
TURNOVER : 762.972 (RON)
PROFIT LOSS : 109.434 (RON)
EMPLOYEES : 3