loader

MEDIATEL DATA SRL

Prezentare

Servicii si solutii complete de telefonie computerizata pentru orice companie din domenii precum financiar-bancar, administrativ, hotelier, transporturi, telecomunicatii, vanzari, medical, productie etc.Solutiile Call Center dezvoltate de Mediatel Data raspund cu succes tuturor cerintelor unui centru de contact cu standarde de functionare profesioniste. Echipamentele tehnice, partea hardware, cat si partea software propuse clientilor s-au dovedit, de-a lungul timpului, a fi o alegere perfecta atat din punct de vedere al costurilor, cat si a fiabilitatii acestora. Indiferent de numarul agentilor unui call center, de la doi la sute de agenti, aplicatiile software dezvoltate integral de Mediatel Data se pot adapta perfect pe activitatea desfasurata, functie de necesitatile tehnice si de comunicare a fiecarui client in parte.Tinand cont de aceste aspecte, Mediatel Data poate oferi cu certitudine echipamente si solutii Call Center complexe, eficiente, inovative si nu in ultimul rand cu un grad de accesibilitate ridicat din punct de vedere al costurilor, oricarei companii din Romania sau din afara granitelor tarii, ce are in vedere eficientizarea si modernizarea serviciilor de relatii cu clientii.Solutii Mediatel Data:- Call CenterServiciile Call Center ofera societatilor si institutiilor interesate, indiferent de natura activitatii, o cale sigura si eficienta de a intra in legatura telefonica cu clientii si colaboratorii sai. Astfel, se imbunatateste activitatea unei centrale de institutie (PBX), adaugandu-se noi servicii pentru angajatii si clientii societatii. La ora actuala, toate apelurile din exterior ale unei societati sunt preluate de o centralista si/sau angajatii diverselor departamente ale societatii. Aceasta implica un volum mare de resurse umane si financiar-logistice, care in plus nu sunt disponibile 24 ore din 24, 7 zile din 7. Cu ajutorul sistemului Call Center, se realizeaza o interfata eficienta, permanenta si moderna cu clientii, eliminandu-se timpii de asteptare, erorile umane si suprasolicitarea personalului.- TeleconferinteSisteme de conferinte, administrate de pe calculator, folosind tehnologia digitala. Serviciile de conferinta oferite de societatea noastra ofera libertate si eficienta in operare, se pot instala in cadrul centralei telefonice (PBX), si se gestioneaza de pe orice calculator.- Voice Telephone RecorderServicii de inregistrare a convorbirilor telefonice, cu arhivarea si prelucrarea lor in timp real pe calculator.- Voice Mail / Automated AttendantServicii de inregistrare, stocare, redare si distribuire a mesajelor telefonice, transferuri telefonice controlate.- IVR - Interactive Voice ResponseServicii de raspuns automat la apelurile telefonice, cu posibilitatea modificarii in timp real a functionalitatii acestora.- SoftSwitchServicii telefonice specializate pentru operatorii de telecomunicatii.

Informatii generale

CUI: 8703375
REG.COM: J40/5995/1996
COD CAEN: (6209) Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei

Contact

  • Adresa: Strada Chiscani Nr. 25-27, SECTOR 1, BUCURESTI

Ultimele date financiare

2019
TURNOVER : 14.652.886 (RON)
PROFIT LOSS : 5.345.901 (RON)
EMPLOYEES : 51
2018
TURNOVER : 11.451.463 (RON)
PROFIT LOSS : 3.653.373 (RON)
EMPLOYEES : 42
2017
TURNOVER : 10.570.021 (RON)
PROFIT LOSS : 3.772.242 (RON)
EMPLOYEES : 36
2016
TURNOVER : 7.983.930 (RON)
PROFIT LOSS : 1.885.500 (RON)
EMPLOYEES : 32
2015
TURNOVER : 8.587.731 (RON)
PROFIT LOSS : 1.778.478 (RON)
EMPLOYEES : 27