Prezentare
DOMENII DE CERCETARE: Cercetare calitativa: *interviuri in profunzime. Discutii de grup (Focus groups). Discutii de grup cu creativitate avansata. Metoda observatiei. Cercetare cantitativa: *evaluarea obiceiurilor de utilizare si a atitudinilor de consum; *teste de concepte si de produs; *testarea ambalajelor si a numelor marcilor. Studii sindicalizate de tip Omnibus. Evaluarea campaniilor de comunicare/publicitate. Studii de satisfactie a clientilor. Cercetare de pret. Studii de Brand Equity. Studii de monitorizare a performantelor (Tracking studies). Modele de marketing: CONVERSION MODEL (TM), BRANDVISION. Servicii de evaluare a relatiei cu clientii/angajatii: *evaluarea relatiei cu clientii; *evaluarea fostilor clienti; *evaluarea relatiei cu angajatii; *evaluarea reputatiei companiilor. Cercetarea sectorului financiar. Cercetarea sectorului auto. Servicii avansate de monitorizare a comertului cu amanuntul (Retail audit).
Informatii generale
CUI: 13633055
REG.COM: J40/106/2001
COD CAEN: (7022) Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Contact
- Adresa: Strada Spl. Independentei Nr. 319G, SECTOR 6, BUCURESTI
Ultimele date financiare
PROFIT LOSS : 1.667.052 (RON)
EMPLOYEES : 149
PROFIT LOSS : 1.478.800 (RON)
EMPLOYEES : 156
PROFIT LOSS : -282.036 (RON)
EMPLOYEES : 146
PROFIT LOSS : 691.866 (RON)
EMPLOYEES : 175
PROFIT LOSS : -980.803 (RON)
EMPLOYEES : 164