loader

GREY WORLDWIDE ROMANIA SRL

Prezentare

Strategie si planificare de marketing si comunicare: - Identificarea obiectivelor si strategiei de marketing. - Identificarea obiectivelor si strategiei de comunicare. - Studiul pietei. - Analiza dinamicii pietei si a segmentelor de interes. - Identificarea concurentilor si analiza produselor si marcilor lor din perspectiva comunicarii. - Analiza in profunzime a marcii. - Definirea pozitionarii. - Identificarea avantajului competitiv al produsului. - Elaborarea unei promisiuni strategice unice a marcii. - Elaborarea platformei de comunicare si a documentelor strategice corespunzatoare. - Conturarea identitatii marcii. Creatie: - Creatie originala si adaptari de concepte, idei de companie, sigle, manuale de identitate vizuala, design de ambalaj, slogane, mesaje si imagini pentru reclame tiparite, TV, radio si alte medii traditionale si non-traditionale, design web site, etc. Productie: - Pregatirea si monitorizarea productiei de materiale tiparite pe diverse suporturi, precum si a productiilor audio/video de catre furnizori externi selectati pe baza de licitatie. Media: - Monitorizarea campaniei in curs. - Monitorizarea campaniilor promotionale ale competitorilor (TV si presa). - Masuratori electronice ale audientei TV la intervale de timp scurte (1 minut). - Studierea cu acuratete a comportamentului consumatorilor si masurarea audientei pauzelor promo. Cercetare: - Stabilirea obiectivelor si planificarea actiunilor de cercetare a pietei (identificarea curentelor pietei, a profilurilor consumatorilor, a stilurilor de viata, testarea de concepte si materiale de creatie, etc.), precum si monitorizarea unor companii de cercetare de piata specializate, selectate pe baza de licitatie. Evenimente si promotii: - Creatia originala sau adaptarea, planificarea si implementarea de concepte, scenarii, jocuri, concursuri, tombole, petreceri, lansari, vernisaje, etc. PR: - Identificarea obiectivelor si strategiei PR, precum si implementarea activitatilor specifice (plasare articole si stiri in mediile principale, organizare conferinte de presa, etc.). Direct Marketing - Identificarea obiectivelor si recomandarea strategiei optime, conceptia si creatia tuturor materialelor necesare companiei, implementare. Interactive Media: - Design de web sites, publicitate Internet, etc.

Informatii generale

CUI: 2786908
REG.COM: J40/23996/1992
COD CAEN: (7311) Activitati ale agentiilor de publicitate

Contact

  • Adresa: Strada Frumoasa Nr. 39, SECTOR 1, BUCURESTI

Ultimele date financiare

2019
TURNOVER : 17.602.283 (RON)
PROFIT LOSS : 302.588 (RON)
EMPLOYEES : 12
2018
TURNOVER : 18.775.650 (RON)
PROFIT LOSS : 1.021.607 (RON)
EMPLOYEES : 25
2017
TURNOVER : 20.463.122 (RON)
PROFIT LOSS : 2.250.587 (RON)
EMPLOYEES : 66
2016
TURNOVER : 13.339.984 (RON)
PROFIT LOSS : 1.797.146 (RON)
EMPLOYEES : 61
2015
TURNOVER : 13.346.369 (RON)
PROFIT LOSS : 1.351.735 (RON)
EMPLOYEES : 55