Pozitie in top
SERVICII PROFESIONALE • Outsourcing
Stiri
Investitii constante in trainguri pentru noii angajati si salarii peste media pietei
Prezentare
Furnizor de servicii de call center. Solutii externalizate complete de management al relatiilor cu clientii, pentru companii de nivel mediu si mare. De asemenea, putem incorpora o paleta diversa de modalitati de contact cum ar fi: voce, email, web, SMS, fax sau servicii postale; - Servicii de mesaje telefonice; - Servicii auxiliare pentru afaceri; - Servicii de externalizare (outsourcing); - Servicii de vanzari prin telefon (telesales).
Informatii generale
CUI: 15005324
REG.COM: J40/11348/2002
COD CAEN: (8220) Activitati ale centrelor de intermediere telefonica (call center)
Contact
- Adresa: Splaiul Independentei, Nr: 319, SECTOR 6, BUCURESTI
Linkuri externe
- Website: www.cgsinc.ro
Ultimele date financiare
PROFIT LOSS : 66.029.946 (RON)
EMPLOYEES : 3.452
PROFIT LOSS : 48.495.323 (RON)
EMPLOYEES : 3.348
PROFIT LOSS : 41.006.803 (RON)
EMPLOYEES : 3.027
PROFIT LOSS : 42.911.830 (RON)
EMPLOYEES : 2.758
PROFIT LOSS : 41.238.987 (RON)
EMPLOYEES : 2.632