loader

articole

106 rezultate (tag: valoria)

Studiu Valoria: Chiar daca bugetele de CSR ”ingheata”, companiile cresc implicarea in comunitate

Implicarea in comunitate, sprijinul acordat domeniului de sanatate si orientarea spre…

Angajatii apreciaza companiile care includ in mixul de beneficii programe de self-discovery

Desi in continuare atentia este orientata spre siguranta angajatilor, multe companii au…

Studiu Valoria: 63% dintre companii spun ca se vor schimba radical in urmatorii 3-5 ani datorita digitalizarii

Barometrul digitalizarii este studiul care arata cum abordeaza digitalizarea companiile…

Valoria: Cea de-a treia editie a Barometrului Digitalizarii va arata cat de mult s-au digitalizat companiile din Romania

Compania de consultanța Valoria a inceput colectarea raspunsurilor pentru cea de-a treia…

Cinci elemente care conduc la esecul marketingului de continut

Autor: Gabriela Streza, Business Development Director, Valoria

Studiu Valoria: 72% dintre companii spun ca delegarea sarcinilor catre echipe virtuale este  competenta noua necesara managerilor in aceasta perioada

Studiul lansat azi de Valoria identifica perceptia acestora asupra contextului actual

Ce gasim la rascruce de crize

Autor: George Agafitei, Trainer & Coach, Partener al brandului Valoria

Valoria sustine recalibrarea companiilor la noul context de afaceri

Pe fondul acestei evidente incertitudini, companiile si angajatii au avut, si au in continuare,…

Pasi de reluare a vanzarilor B2B intr-o lume afectata de COVID-19

In cele doua luni de stare de urgenta, scaderea sau chiar lipsa cererii din…

7 provocari de marketing si vanzari in economia post-COVID

Autor: Elena Badea, Managing Partner, Valoria Business Solutions

39% dintre companii spun ca isi bazeaza cresterea pe lansarea de noi produse si linii de business in 2020

Rezultatele cercetarii indica optimismul companiilor privind evolutia pozitiva a cifrei…

Ce iti trebuie pentru cresterea vanzarilor in 2020?

Sunt cinci elemente esentiale care, prin impactul lor asupra eficientei, conduc la cresterea…