loader

articole

11 rezultate (tag: iSense Solutions)

Raport GPeC E-Commerce Romania 2019: Cumparaturi online de peste 4,3 miliarde de euro, in crestere cu 20% fata de 2018

Potrivit estimarilor ARMO (Asociatia Romana a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce…

ANIRO COM SRL
Cat de mult conteaza responsabilitatea sociala a companiilor pentru consumatorii romani?

Studiul ofera informatii relevante despre modul in care fiecare dintre cele 3 generatii…

11% dintre romani ar trece la alta banca pentru a beneficia de serviciul de plati instantanee

11% dintre romani ar trece la alta banca pentru a beneficia de serviciul de…

Golin & iSense Solutions analizeaza influenta pe care o au social media asupra deciziei de cumparare

Pentru 9 din 10 romani, un review bun in social media inseamna peste nota…

Studiu iSense Solutions: Romanii, din ce in ce mai preocupati sa aiba un stil de viata sanatos

Preocuparea romanilor privind adoptarea unui stil de viata sanatos devine una importanta:…

Studiu iSense Solutions: Cum se pregatesc romanii de Paste

Peste 70% dintre romanii din mediul urban planuiesc sa-si petreaca Pastele acasa, cu familia…

8 din 10 clienti citesc review-urile inainte de a merge intr-un centru SPA

The Public Advisors, compania de consultanta in comunicare si relatii publice, in colaborare…

Golin afla ce conteaza cu adevarat pentru romani

Rezultatele studiului Bold by Lowe Group si iSense Solutions despre relevanta brandurilor.

In urma unui studiu de piata national, Transavia anunta tendintele consumului de carne de pasare in Romania

Transavia, cel mai mare producator de carne de pui din Romania si una dintre…

Numarul romanilor care fac zilnic plati cu cardul a crescut cu 45% intre martie si decembrie 2015

Unu din cinci romani utilizeaza cardul pentru plata cumparaturilor cu valori mai mici…

Romanii utilizeaza cardurile, in general, pentru plata cumparaturilor curente sau a facturilor, conform unui studiu MasterCard

Noua din zece adulti care locuiesc in zonele urbane din Romania detin un card…