loader

articole

29 rezultate (tag: cumparaturi online)

EY Future Consumer Index: Consumatorii invata sa traiasca cu mai putin, pe fondul cresterii costului vietii si al schimbarilor climatice

Ingrijorarea ii determina pe mai mult de jumatate dintre consumatori sa planuiasca sa…

ERNST & YOUNG…
Consumatorii din intreaga lume se asteapta la cheltuieli mai mari pentru alimente in urmatoarele sase luni si intentioneaza sa-si reduca bugetul pentru bunuri de lux sau mese in oras

Sondajul arata ca oamenii se asteapta la noi cresteri de preturi si cauta modalitati…

Impactul tehnologiilor emergente asupra datelor cu caracter personal si posibile solutii de reducere a riscurilor

Daniel Vinerean, Avocat Senior Coordonator D&B David si Baias si Andrei Niculescu, Avocat…

D&B DAVID SI…
Raport PwC: Vanzarile europene din retail vor creste in 2021, dupa un an in care industria a fost zdruncinata din temelii de pandemie

Ruxandra Tarlescu, Partener PwC Romania, Lider Retail & Consumer

Studiu VTEX si iSense Solutions: 20% dintre retaileri au inceput sa vanda online in anul pandemic 2020

VTEX si iSense Solutions prezinta in premiera, primul studiu ecommerce din perspectiva…

Pandemia accelereaza schimbarile din comportamentul consumatorilor: mutarea in afara oraselor, cumparaturile online, importanta acordata sanatatii, preturilor accesibile si sustenabilitatii

In prezent, consumatorii sunt mai preocupati decat in urma cu patru luni de sanatatea…

ERNST & YOUNG…
Raport global PwC: Unul din cinci consumatori a facut zilnic cumparaturi online, magazinele fizice se reinventeaza

Cu toate ca vanzarile online din comertul cu amanuntul sunt estimate sa creasca de…

Accelerarea tendintelor tehnologice in business

Autor: Constantin Magdalina, Expert Tendinte si Tehnologii Emergente

2021, aventuri in incertitudine sau transformare pragmatica?

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Studiul EY Future Consumer Index: Pandemia provocata de COVID-19 va perturba planurile de cumparaturi ale consumatorilor cu ocazia sarbatorilor

Pandemia provocata de COVID-19 a accelerat tranzitia catre cumparaturile online. Rata…

ERNST & YOUNG…
Peste jumatate dintre romani citesc publicatii de stiri atunci cand petrec timp in mediul online

Studiu Reveal Marketing Research despre activitatile romanilor pe Internet

Consumatorul roman devine atent la calitate, prefera produsele locale si este pregatit sa migreze catre cumparaturi online

Comportamentul consumatorului roman in contextul COVID -19

ERNST & YOUNG…