loader

articole

24 rezultate (tag: cercetare de piata)

Centrarea pe client, factor de crestere si diferentiere pentru companii

Autor: Constantin Magdalina, Expert Tendinte si Tehnologii Emergente

Studiu DENT ESTET si Reveal Marketing Research privind sanatatea dentara la copii: aproape jumatate dintre parinti isi duc copilul la dentist pentru o igienizare mai rar de o data la 2 ani

De mai bine de 24 de ani, barometrul DENT ESTET este principala sursa de…

Studiu DENT ESTET privind sanatatea dentara la copii: „Aproape jumatate dintre parinti isi duc copilul la dentist pentru o igienizare mai rar de o data la 2 ani”

Potrivit datelor cercetarii, doar 22% dintre parintii cu copii sub 12 ani au declarat…

Contributia socio-economica a Sistemului Coca-Cola in Romania: in crestere cu peste 20% in 2021

Principalii indicatori raportati la intregul lant de valoare: 519 MIL euro valoare adaugata,…

Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu DENT ESTET:

“Romanii, din ce in ce mai preocupati de sanatatea lor dentara. 33% dintre cei…

Studiu Equatorial, parte a Grupului Bittnet, impreuna cu Reveal Marketing Research: Modelul de munca hibrid pune la incercare abilitatile interpersonale ale liderilor de echipa din IT

Noile forme ale organizarii muncii i-au determinat pe 67% dintre team leaderii din IT…

Studiu Cushman & Wakefiled Echinox: Importanta biroului ramane vitala, doar 10% dintre angajati vor sa lucreze exclusiv de acasa

Studiul a fost realizat in Bucuresti si in principalele orase regionale, acoperind angajati…

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 romani ar achizitiona dispozitive Smart Home iar primul loc din casa unde le-ar integra este bucataria (54%)

Astfel, 67% dintre romanii care declara ca intentioneaza sa achizitioneze dispozitive…

Studiu VTEX si iSense Solutions: 20% dintre retaileri au inceput sa vanda online in anul pandemic 2020

VTEX si iSense Solutions prezinta in premiera, primul studiu ecommerce din perspectiva…

Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de consum al romanilor privind apa imbuteliata

4 din 10 romani obisnuiesc sa consume cel mai des apa imbuteliata minerala plata

8 din 10 antreprenori si manageri romani folosesc smartphone-ul personal in interes de serviciu sau personal

Rezultatele vin in urma studiului realizat de Huawei cu ajutorul Wisemetry Research, in…

32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu despre asteptarile romanilor cu privire la banci in contextul actual

Pandemia a adus o multime de dimensiuni negative, insa ca orice criza a venit…