loader

articole

22 rezultate (tag: campanie)

Sondaj BestJobs: 16% dintre angajati spun ca s-au vaccinat deja impotriva Covid-19 si 37% urmeaza in perioada urmatoare

37,1% dintre angajatii romani care au participat la un sondaj realizat de platforma de…

Raport PwC: Activitatea de M&A va accelera la nivel global in urmatoarele sase pana la 12 luni, datorita sumelor foarte mari disponibile pentru achizitii

Piata de M&A va fi marcata in 2021 de oportunitate si transformare

Allianz Risk Barometer 2021: 3 riscuri interconectate in contextul COVID-19, in top

Intreruperea activitatii, pandemia si atacurile cibernetice sunt principalele 3 riscuri…

In pregatirea Brexit: actiuni recomandate pentru asigurarea continuitatii lantului de aprovizionare

Autori: Georgiana Iancu, Partener, Asistenta Fiscala si Juridica, coordonator al Departamentului…

ERNST & YOUNG…
ALTEX Romania continua actiunile de protectie a mediului alaturi de ECOTIC, prin campania ,,Rabla pentru electrocasnice”

In cei peste 7 ani de la prima campanie si pana in prezent au…

ALTEX ROMANIA SRL
ALTEX Romania sustine educatia online si offline si da startul campaniei ,,Back to school”

Prin achizitia RTC, retailer-ul ofera cele mai mici preturi din Romania la gama de…

ALTEX ROMANIA SRL
Telemedicina – pregatiri pentru inca un pas inainte

Autori: Eliza Baias (partener), Ilinca Porojan (associate)

FILIP & COMPANY
Pandemia, o oportunitate pentru a reduce dependenta de brandul „made in China”

Deficitul comercial al blocului comunitar in relatia cu China a ajuns la 164 miliarde…

AKCENTA
Utilizarea voucherelor, tot mai intalnita in retail in contextul COVID-19. Cum le gestionam eficient din punct de vedere fiscal si contabil?

Material de opinie de Andreea Judy, Manager Solutii de Servicii Externalizate, Andreea…

DELOITTE ROMANIA
Istoria Placerii de a conduce - de mai bine de jumatate de secol, Freude am Fahren inseamna BMW

Esenta marcii BMW se defineste prin "Placerea de a conduce"

BMW ROMANIA SRL
Cat de mult conteaza responsabilitatea sociala a companiilor pentru consumatorii romani?

Studiul ofera informatii relevante despre modul in care fiecare dintre cele 3 generatii…

NETOPIA Payments: Numarul tranzactiilor online cu cardul de Black Friday 2019 a crescut cu circa 90% fata de editia de anul trecut

Romanii au cheltuit in medie 300 lei de Black Friday