loader

articole

36 rezultate (tag: Millennials)

Studiu Deloitte: Cheltuielile de sarbatori vor depasi nivelurile pre-pandemice pentru prima data anul acesta, 72% dintre consumatori asteptandu-se la preturi mai mari

Studiul Deloitte sugereaza ca nivelul cheltuielilor pentru cumparaturile de sarbatori…

Studiu EY: Angajatii au un sentiment de apartenenta la locul de munca, insa majoritatea nu se simt confortabil sa impartaseasca anumite aspecte ale identitatii lor

Aproape jumatate dintre angajatii din companiile din intreaga lume spun ca serviciul lor…

ERNST & YOUNG…
Raport PwC: Unul din sase angajati romani ia in calcul schimbarea locului de munca in urmatorul an, dupa ce inflatia a erodat veniturile

Astfel, pe langa impactul crizelor multiple asupra economiei care impun transformarea…

Studiu Deloitte: generatiile mai tinere cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline

Continutul generat de utilizatori le satisface nevoia de conectare cu o comunitate, in…

Raport PwC: Desi se asteapta ca preturile alimentelor sa creasca, afectandu-le bugetele, consumatorii vor sa aloce mai multi bani in acest an pentru calatorii si bunuri neesentiale

Desi, din cauza cheltuielilor mai mari cu produsele alimentare, consumatorii si-au redus,…

Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 de milioane de dolari in 2023 in inteligenta artificiala

Piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe…

Peste jumatate din companiile globale isi aliniaza obiectivele de invatare cu rezultatele de business

Articol de opinie de Denisa Simion, Manager Servicii Corporate Forensics, Deloitte Romania,…

Cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara

Cu toate acestea, consumatorii cu venituri mici planuiesc sa cheltuiasca in perioada sarbatorilor…

Studiu Deloitte: stimulentele financiare reprezinta cel mai important factor de decizie pentru romanii care opteaza pentru un abonament nou sau care schimba un furnizor

Romanii prefera sa-si faca abonament pentru servicii de telecomunicatii, utilitati, servicii…

Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele, cu exceptia Generatiei Z

Atentia Generatiei Z se indreapta catre jocurile video

Studiu Deloitte: romanii din generatiile Millennials si Z se asteapta la inrautatirea situatiei economice si a contextului sociopolitic in acest an

Principalul lor motiv de ingrijorare este legat de cresterea costului cu traiul zilnic

Potrivit noului barometru Mazars, liderii C-suite sunt gata sa raspunda tendintelor si transformarilor viitoare, insa pot oare acestia sa schimbe intentiile in actiuni?

Studiul indica faptul ca liderii prevad o transformare a afacerii lor, acestia sustinand…

MAZARS ROMANIA SRL