loader

articole

390 rezultate (tag: Media)

Companiile din industria de media si divertisment trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z ca sa se mentina competitive in contextul demografic in schimbare

Generatiile mai in varsta sunt din ce in ce mai indemanatice tehnic si vor…

Deloitte: Piata de fuziuni si achizitii va insuma in jur de 100 de tranzactii in 2019, iar tranzactiile cu credite neperformante vor continua sa scada

Cele mai dinamice sectoare pe piata de fuziuni si achizitii in 2019 vor fi…

Raport SAP: Utilizatorii marilor platforme de continut se bazeaza din ce in ce mai mult pe recomandarile primite de la acestea

Procentul produselor si serviciilor achizitionate pe baza recomandarilor algoritmilor AI este in continua crestere.

Virtualizarea cumparaturilor in Romania

Propagarea internetului si a magazinelor online au modificat comportamentele de consum.

Apetitul pentru tranzactii al executivilor din tehnologie, mass media si divertisment si telecomunicatii in scadere pe termen scurt

Dupa o activitate intensa consemnata in 2018, doar 42% dintre companiile din tehnologie, mass…

Analiza Deloitte: Activitate intensa de M&A in 2018 in Romania

Piata de fuziuni si achizitii din Romania s-a apropiat de 2 miliarde de euro…

Big Data: Consumatorii sunt ingrijorati, insa companiile pot restabili increderea prin transparenta sporita

Un studiu KPMG la nivel global, desfasurat pe un esantion de 25.000 de consumatori,…

Transformarea digitala in HR, in scadere in companiile din Romania

Preocuparea scazuta a companiilor din Romania fata de digitalizarea proceselor HR nu face altceva…

Studiu EY: Efervescenta economica, natalitatea pozitiva si calitatea vietii propulseaza Clujul in topul celor mai atractive orase romanesti

In contextul actualelor schimbari tehnologice, demografice si culturale din Romania, EY a realizat o…

Studiu EY: 60% dintre contribuabili considera ca un control ANAF le va impune sume suplimentare de plata

Desi toti directorii financiari inclusi in sondajul efectuat de EY Romania considera ca au…

Studiu Valoria: Numai 4% dintre consumatori se declara foarte loiali unei companii care nu are prezenta online, fata de 33% care se declara foarte loiali unei companii prezenta online

Conform studiului „Comportamente de cumparare in era consumatorilor digitali” lansat azi de Valoria, doar…