loader

articole

6 rezultate (tag: Global Automotive Consumer Study)

Studiu Deloitte: pretul, primul criteriu in alegerea masinii. Motoarele pe combustie interna revin pe crestere in preferintele consumatorilor

Masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere in preferintele consumatorilor…

Studiu Deloitte: interesul pentru masinile electrice si hibride creste, sustinut de costul mai redus cu alimentarea

Cei mai multi consumatori prefera sa isi incarce masina acasa

Studiu Deloitte: jumatate dintre romani vor sa-si cumpere masini electrice pentru a reduce costul cu alimentarea si a proteja mediul

Infrastructura de incarcare ramane principalul motiv de reticenta

Studiu Deloitte: masina personala ramane mijlocul de transport preferat al romanilor

Pentru aceasta sunt dispusi sa plateasca suplimentar dotari precum sisteme de crestere…

Studiu Deloitte: pandemia a amanat doar partial planurile de achizitie a unui autovehicul nou si a scazut temporar interesul pentru masinile electrice

Desi tendinta catre masinile electrice pare sa se consolideze pe termen lung, in actualul…

2019 Deloitte Global Automotive Consumer Study

For a decade, Deloitte has been exploring consumers’ changing automotive expectations…

DELOITTE ROMANIA