loader

articole

29 rezultate (tag: GFK)

Europenii au cu aproximativ 773 EUR mai putin in 2020 din cauza COVID-19

Studiul GfK Purchasing Power pentru Romania si Europa 2020 este disponibil acum

Volumele mai mari si inflatia au contribuit la cresterea consumului casnic de bunuri de larg consum in primele sase luni din 2020

Criza medicala si implicit restrictiile din ultimele luni au determinat schimbari in comportamentul…

Evolutia Vanzarilor de Bunuri de Folosinta Indelungata in Romania, in contextul Crizei Covid-19, Aprilie – Iunie 2020

In contextul Crizei Covid-19, la nivel mondial sectoarele IT, Echipamentele de birou si…

Evolutia consumului casnic in contextul COVID-19

In primul trimestru al anului, sub efectul panicii generate de pandemia de COVID-19, cheltuielile…

Studiu GfK: Piata electro - IT creste cu peste 3% în T3 2019 Electrocasnicele mari si mici, sectoarele cu cresteri de doua cifre

Rezultatele GfK TEMAX pentru Romania, ianuarie – septembrie 2019 si T3 2019

Puterea de cumparare a europenilor este de 14.739 de euro de persoana in 2019, a romanilor de 5.881 euro

Romania se afla pe locul treizeci si doi in clasamentul european, cu o putere…

Review-urile online, din ce in ce mai importante in decizia de cumparare a electrocasnicelor

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…

Studiu GfK IFA 2019: Piata globala de electro-IT depaseste un trilion de euro

Ce modeleaza o piata electro-IT de un trilion de euro?

Review-urile consumatorilor, un criteriu important la cumparaturi

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…