loader
De ce sa faci #eCommerce in Romania: 3 avantaje majore

De ce sa faci #eCommerce in Romania: 3 avantaje majore

Automatizarea, personalizarea experientei utilizatorului si implementarea tehnologiei ca suport pentru dezvoltare, raman si in anul 2019 prioritati pentru strategia de business a magazinelor online.

Romania este inca o piata tanara in ceea ce priveste eCommerce-ul, cu multe posibilitati de dezvoltare si acces relativ ieftin la canalele de promovare online. Tara noastra devine insa din ce in ce mai tentanta pentru jucatori locali (Polonia, Ungaria, Cehia etc.), care vin cu know-how din piete mai dezvoltate si care cunosc "miza jocului".

Ce ne spun antreprenorii cu experienta in eCommerce:

Mihai Vinatoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF), Jan Lastuvka (CEO @MonkeyData)  si Cristian Ignat (Co-founder & CEO Aggranda, Chief Canopyst @Canopy) sunt printre cei mai vechi antreprenori din aceasta industrie si vin in 10 aprilie la TeCOMM Bucuresti 2019 cu noi solutii, perspective si trenduri in materie de eCommerce.

“Avantajul magazinelor online romanesti va sta in capacitatea superioara de a relationa cu clientii, de a-si personaliza experienta in functie de specificul cultural si lingvistic pe care piata autohtona il are. Consider ca pentru orice eCommerce actual din Romania ar fi deosebit de utila o evaluare a modelului de business, a cifrelor de a faceri si a dinamicii de crestere pe acare magazinele online similare le-au inregistrat in regiune in ultimii ani”, declara Mihai Vinatoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF).

Robotii software si AI schimba perceptia asupra businessului in eCommerce

“Cel mai important aspect in zilele noastre este inteligenta artificiale, iar magazinele online ar trebui sa integreze tool-uri bazate pe AI cat de repede posibil. AI va schimba total felul in care este perceputa industria de comert electronic – de la retail la analiza de date.”

Jan Lastuvka este CEO MonkeyData – companie care s-a axat inca de la infiintare pe dezvoltare globala. Jan este responsabil de management strategic, dezvoltarea businessului, marketing si gestionarea parteneriatelor cu clientii. Este genul de antreprenor entuziast, cu experienta de peste 7 ani care crede cu tarie ca democratizarea datelor in eCommerce ar usura actvitatea tuturor antreprenorilor in online. Jan este keynote speaker in cadrul TeCOMM, iar subiectul pe care il abordeaza este “Revolutia AI in eCommerce si trendurile cheie pentru urmatoarea decada”.

Cristian Ignat (Co-founder & CEO Aggranda, Chief Canopyst @Canopy) vine cu o premiera pe piata de eCommerce in materie de task management. Aggranda creeaza roboti software, meniti sa automatizeze sarcinile repetitive dintr-o companie, sa reduca eroarea umana si sa creasca productivitatea angajatilor. De ce este eficient pentru un magazin online un astfel de tool? Pentru ca in timpul econosmisit astfel, echipele isi pot concentra resursele, atat umane, cat si financiare, spre personalizarea experientei de cumparare a utilizatorului final. “Personalizarea proceselor este cheia cresterii si scalarii unui business.”, declara Cristian Ignat.

TeCOMM – eveniment marca Libero Events, contribuie anual la dezvoltarea industriei de comert electronic si reuneste proprietarii de magazine online si furnizorii de servicii din Europa de Est. Accentul cade mereu pe noutate si pe inovatie, pe gasirea de solutii personalizate, pe crearea si consolidarea relatiilor de business. Partenerii care sustin impreuna cu TeCOMM industria de comert electronic sunt: Retargeting.biz, Netopia, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed.

 

Autori